26 Temmuz 2010 Pazartesi

ÇİLEKLİ KURABİYE



Sonunda o eksik, bu fazla, yok kıyafet, yok gelinlik derken düğünümüzde oldu bitti:) Çok çok çok güzel oldu. Herkesin çok da eğlendiğini gördüm. Herşeyden önce biz çok eğlendik. Uzun zamandır hiç bu kadar eğlendiğim bir düğüne gitmemiştim:) Kendi düğünümüz diye demiyorum ama gerçekten sürekli ağzım kulaklarımda bir düğündü. Hatta kızım bile karnımda sürekli hop hop ediyordu. Gece eve dönüp yattığımızda onun hala yatmadığını hissettim:)

Yavaş yavaş düğün yorgunluğunu atarken yavaş yavaş da tariflerime kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Bu kurabiyeyi o kadar sık yapıyorum ki, sayfama koymayı unutmuşum:) Yanlış hatırlamıyorsam bu tarifi çok zaman önce denizesintisi diye bir sayfadan bakıp yapmıştım. Gerçekten hem çok pratik hem de pişerken bütün mutfağa yayılan o çilek kokusu süper:)






Malzemeler;
  • 1 paket oda sıcaklığında margarin
  • 1 paket çilekli puding
  • 3 yemek kaşığı pudra şekeri
  • Aldığı kadar un
Üzeri için;
  • Çilek marmeladı
Yapılışı;
  • Marmelad dışındaki tüm malzemeyi yoğurma kabınızın içine alıp yoğurun.
  • Kulak memesi kıvamına gelinceye kadar un ekleyin.
  • Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp istediğiniz şekli vererek tepsi dizin ve ortalarını sonradan içlerine marmelad koyabilmeniz için işaret parmağınızla çukurlaştırın. (Biraz bastırarak çukurlaştırın çünkü pişerken kurabiyeler de bir miktar şiştiği için düzleşiyor.)

  • 175 derecede önceden ısıtılmış fırında 15 dakika pişirin.
  • Biraz ılındıktan sonra bir çay kaşığı yardımı ile ortalarına çilek marmeladı koyarak servis yapın.

Afiyet olsun...

12 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Ahhh mis gibi kokuyu aldım ben. Eline sağlık Tümay'cım Haftaya geliyormusun kahvaltıya? Tuz biber kahvaltısına gelsen de görsem seni bir :)Kandilin Mübarek Olsun

mandalincikmazi dedi ki...

Canım
hayırlı kandiller dilerim tüm dualarının kabul olması dileklerimle sağlıcakla kal...
Bu arada kurabiyeler nefis görünüyor ellerine sağlık canım......
Sevgiler.......

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Tümaycığım kardeşine mutluluklar diliyorum. Kurabiyelere bayıldım dolapta hangi puding var diye baktım bende deneyeceğim eline sağlık sevgiler...Bu arada prensesede yarasın..

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık tüömaycım adeta vuruldum bu kurabiyeye en kısa zamanda deneyeceğim ellerine sağlık

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Şekercim hayırlı olsun, pazar günü TuzBİBER Kahvaltıya bekliyoruz bebişi de seni de:))

Asuman la dedi ki...

Çilekli olurda kötü olurmu harika olmuşlar ellerine sağlık sevgiler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

kurabişler süper çok düzgün şekilleri bayıldım:))

kandilin mübarek ollsun canım

NiLaY dedi ki...

hairka görünüyorlar canım ellerine sağlık tam benim gibi bir çilek düşkünü için olmuşlar :) iyi kandiller buarada.. sevgiler :)

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım bizimde düğünümz vardı. Bizde çok güzel yaşadık...
Darısı tüm bekarların başına
Kurabiyen nefis...
Hemde çilekli
Ellerine sağlık canım
sevgiler

LEZZETİKRAM dedi ki...

ayy dayanamdım ben bir tane alıyorum canım ellerine sağlık ,hayırlı kandiller

Canan Demirbağ dedi ki...

Kurabiye nefis gözüküyor elinize sağlık..

Unknown dedi ki...

Tariflerin hepsi birbirinden güzel..Kurabiyeler bonbon şeker gibi olmuşlar :) çok cici gözüküyorlar.Ellerine sağlık..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.