16 Mart 2011 Çarşamba

HAVUÇ ÇORBASI


Sonunda bahar geldi diyebiliriz artık. Hava çok güzel. Yavaş yavaş ben de kızımla dışarda dolaşacağım günlerin hayaline başladım:) Gerçi önümüzdeki hafta bugün işe başlamış oluyorum ama haftasonları da bizim:) Neyse işe başlama tarihinin yaklaşması ile ilgili şimdilik konuşmak istemiyorum:) Hemen tarifime geçeyim:) Lezzet dergisinden yaptığım ve evde hemen biten bir çorba oldu. Uzun zamandır yapmak istiyordum. Beklediğime değdi kesinlikle!
Malzemeler;
  • 2 adet havuç
  • 2 yemek kaşığı un
  • 1 su bardağı süt
  • 4 su bardağı su
  • 4 yemek kaşığı riviera zeytinyağı
  • Tuz, karabiber
Yapılışı;
  • Havuçları tıraşlayıp rendeleyin.
  • Zeytinyağı koyduğunuz tencerede bir miktar soteleyin.
  • Üzerine unu ilave ederek 1-2 dakika kavurun.
  • Önce sütü sonra suyu ekleyip tuz ve karabiberi katın.
  • Kaynadıktan sonra el blendırından geçirip tekrar ocağa alın.
  • Yeniden kaynamaya başlayınca 5 dakika daha kısık ateşte pişirin.
  • Taze çekilmiş karabiberle süsleyip servis yapın.
Afiyet olsun...

13 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

tümaycım sıcacık yorumun için çok teşekkür ederim:) çorban çok güzel olmuş.. çalışmak iyidir:)) sevgilerimle canım

Unknown dedi ki...

Vayyyyy çorbaya bak nasilda lezzetli görûnüyor. Mutlaka deniyecegim Tümaycim. Ellerin dert görmezsin

durutarifler dedi ki...

Rengi süper görünyor. eminim tadı da öyledir. Ellerine sağlık.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Bende çok severimm havuç çorbasını rengi harika

Unknown dedi ki...

bizimkilerde bayılır bu çorbaya.ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende yaptım yayınlanmayı bekliyor.Seni ve prense
simi öpüyorum.

Unknown dedi ki...

valla cumadan itibaren yağmurla beraber yeniden soğuyacakmış hava bu çorbayı da o zaman içeriz artık ellerine sağlık Tümaycım

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

sifa olsun insallah enfes görünüyor..ellerine saglik!

canim bundan böyle bana www.hasretlilezzetler.com adresinden ulasabilirsin! sicacik sevgiler...

Özgen dedi ki...

Nefis ve şifalı bir canım ellerine sağlık sevgiler...

Saglıklımutfak dedi ki...

Şifalar olsun ne de güzel duruyor çekici çekici;) Eline sağlık canım benim.

LeylaK dedi ki...

hep isteyip hiç cesaret edemediğim bi çorba,bu kez deniycem :) ellerine sağlık,sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bende geçenlerde ilk defa denedim havuç çorbasını,özellikle çocuklar çok beğendiler.
Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

bende severim havuç çorbasını ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.