26 Mayıs 2010 Çarşamba

AİLE YEMEĞİ

Resimleri büyütmek için tıklayınız.
Geçen hafta sonu annemler bize yemeğe geldi. Sağolsun anneciğim gelirken eli de boş gelmedi. Çok güzel bir tepsi peynirli börek de getirdi:) Artık onun tarifini annemi müsait yakaladığım bir zamanda alıp aktaracağım:) Bizbize keyifli bir akşam yemeği yedik.


İşte masamızdakiler;



Patates Çorbası



Güveçte Et


Şehriyeli Pirinç Pilavı


Iglo Steamfreshli Krep


Zeytinyağlı Taze Fasülye


Patlıcan Salatası


Annemin Peynirli Böreği


Çilek Soslu Yalancı Tavuk Göğsü






Bir terslik olmazsa yarında itibaren tariflerini teker teker vermeye çalışacağım:)



Afiyet olsun...

6 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Hepsi nefis görünüyor canım ama ben çilek soslu tatlıya bayıldım ellerinize sağlık afiyetler olsun........

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım benimmm,
ellerine kollarına sağlık
hepsi birbirinden nefis görünüyor
öpüyorum canımmmm

umutluhayat dedi ki...

muhteşem bir sofra muhteşem yemekler ellerine sağlık tümaycım harika olmuş

İnci Yemek dedi ki...

Canım çok güzel bir sofra hazırlamışsın ellerine sağlık :))
tariflerini acilbekliyorum hepsi bir birinden güzel lezzetler doğrusu:)anne eli değmiş böreği unutma sakın buradan nefis görünüyor:)çok öpüyorum..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel bir sofra olmuş. Ellerine sağlık. Tariflerini bekliyorum. Sevgiler.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Tümayımm herşey çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım.tarifleri beklıyoruz:)sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.