26 Mayıs 2010 Çarşamba

STEAMFRESHLİ KREP



Diyebilirim ki aile yemeğimizin en beğenilen ve ertesi güne bir tane bile kalmayan tek çeşidi idi. Tabii ki bu krepin içine farklı malzemeler de koyup farklı sunumlar yapabilirsiniz. Ben Iglo ürünleri ile yapmak istedim. Hem sağlıklı olsun, hem hafif olsun, hem de pratik olsun istedim. Kullanırken "Brokoli, havuç ve yeşil karnabahar" çeşidini seçtim. Tavsiyem siz de diğer çeşitleri ile deneyin. Memnun kalacağınıza eminim:)

Malzemeler;
  • 1 kutu Iglo Steamfresh (Brokoli, havuç, yeşil karnabahar)
  • 1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri

Krep için;
  • 1 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı su
  • 2 yumurta
  • 1,5 su bardağına yakın un
  • Tuz
  • Sıvı yağ

Yapılışı;
  • Krep için gerekli tüm malzemeyi çırpma kabınızın içine koyup blendırla pürüzsüz hale gelinceye kadar iyice çırpın. İçinde un topakları kalmasın.
  • Krep tavanıza iki damla sıvıyağ damlattıktan sonra tavayı kızdırın ve krep hamurunuzdan bir kepçe tavanın ortasına dökün.
  • Tavayı sağa sola oynatarak krebin her tarafa yayılmasını sağlayın.
  • Krebiniz iyice pişip tavadan ayrılınca diğer yüzeyini pişirin.
  • Harcınız bitene kadar, her defasında tavanızı tekrar yağlayarak bu işleme devam edin.
  • Hazırladığınız kreplerin ortasına, paketin üstünde yazıldığı şekilde haşladığınız Iglo sebzelerini koyun. Ben buhar tenceresinde buharda haşladım.
  • Sebzelerin üzerine bir yemek kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri koyun.
  • Kreplerinizi bohça gibi paketleyip kat yerleri alta gelecek şekilde yağlı kağıt serilmiş tepsinize dizin ve üstlerine bir tatlı kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri daha koyun.
  • 170 derece fırında üstündeki kaşarlar eriyinceye kadar pişirin.


Afiyet olsun...

8 yorum:

Mimosa Café dedi ki...

Tümaycım nefis bir krep olmuş valla..ben de bayıldım. eline sağlık canım. sevgiler.

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık güzele benziyor...

Unknown dedi ki...

Nefis bir lezlet ellerine saglik. Afiyet olsun canim öpüyorum.

umutluhayat dedi ki...

tümaycım harika olmuş ellerine sağlık çok lezzetli olduğundan eminim

aksungur46 dedi ki...

tümaycığım benim marifetli kızım gene harikalar yaratmışsın.ellerin dert görmesin.canım senin bebişede battaniye yaparım.yeter ki sen iste.hemen.sevgili eşine ve ailene selamlar.

Syhn dedi ki...

oyyy! eminim çok güzeldr!
ellerine sağlık!

Gönül dedi ki...

mmmhhhhh ıglonun etkinliğinde bende yapma ve yeme keyfine ermiştim:)))) oldukça hafif fazlaca lezzetli bir tat:))harika olmuş hayatım ellerine sağlık...öpüyorum sevgilerimle

DATLIM dedi ki...

Bende kabaklı havuçlu yaparım bunu :)ellerinize sağlık en yakın zamanda deniycem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.