25 Mayıs 2010 Salı

SOFT BOWL İLE ÇAY SAATİ


23.05.2010 Pazar günü Sevgili Sevil'in davetlisi olarak, Sevgili Hayal'in bizi Mia Caramella isimli kafesinde ağırladığı Soft Bowl firmasının çay saati etkinliğine katıldım. Çok uzun zamandır istediğim bir organizasyondu aslında. Çünkü son zamanlarda moda olan bu silikon kalıplar hakkında daha net bilgiler almak ve araştırmalarım sonucunda çok beğendiğim "Soft Bowl" markasını seçmekte doğru yapıp yapmadığıma dair karar vermek istiyordum. Gerçekten anlatılan herşey ve tüm açıklamalar çok mantıklıydı. Kesinlikle daha güel kekler, muffinler, tartlar ve daha birçok şey için tavsiye ederim...
Mia Caramella Cafe'de Hayal Hanım ve maşallah diyerek takdir ettiğim muhteşem annesinin hazırladığı ikramlar eşliğinde uzun uzun sohbetler edildi. Herkesi tekrar orda görmek, yazıştığım ama henüz tanışmadığım arkadaşlarımla (başta Minecim olmak üzere) karşılaşmak çok güzeldi:) Çok eğlendim, çok keyif aldım, çok konuştum, çok yedim:) Kısacası o gün orada güzel olan herşey çoktu:) Hayal Hanım'a ve annesine tekrar çok teşekkür ederim:)




Önce kısaca Soft Bowl ürünleri hakkında edindiğim bilgilerden biraz aktarmak istiyorum.


Soft Bowl kalıpları camın da hammaddesi olan silis kumunun ileri teknoloji ile sıvılaştırılması sonucunda elde edilen sağlıklı ve hijyenik bir hammaddeye sahiptir. Ürünlerde sıvı silikon (LSR) kullanılmaktadır. Tüm kalıpları fırın, mikrodalga fırın, buzdolabı ve derin dondurucuda rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Isıyı çabuk üzerine aldığı için homojen bir ısı dağılımı sağlar. Bu sayede her tarafı eşit şekilde pişer ve kalıptan formunu bozmadan rahatlıkla çıkabilir.
Kullanımı ile ilgili birkaç bilgi daha vermek istiyorum. İlk kullanımda mutlaka katı yağ ile yağlayın. Uygulamanız bittikten sonra, yapışmaz özelliğini korumak için sıcak su ile 5 dakika yıkamanız yeterli. Bundan sonraki uygulamalarınızda artık tekrar yağlamanıza ya da unlamanıza gerek yoktur. Eğer kalıbınızı, kullandıktan sonra bulaşık makinasında ya da sert sünger ile yıkarsanız, sonraki ilk uygulamanızda tekrar yağlamanız gerekmektedir. Daha detaylı bilgi ve satış noktaları için lütfen TIK TIK :)
Vee isterseniz artık bahsi geçen o mükemmel ikramlara ve günümüzün nasıl geçtiğine bir göz atalım:)
Truflar

Tuzlu Kek

Lor Peynirli Kurabiyeler

Çikolatalı Truflar

Fırında Mücver

Kuru Börülce Salatası & Maş Fasülyesi Piyazı

Peynirli Mekikler

Çikolatalı Mekikler

Elmalı Kekler

Vee tavşan kanı demli bir çay:)


Dediğim gibi sürekli yazışıp tanışmak istediğim Mineciğimle de o gün tanışma fırsatı buldum ve çok mutlu oldum. Bu etkinlik için sabah İzmir'den geldi ve akşam tekrar döndü. Burdan kendisini tekrar çok çok öpüyorum.
Günün sonunda Soft Bowl firmasının bizlere hediyeleri de oldu. Bu ince ve düşünceli davranışlarından dolayı etkinliğimizde yer alan Sevgili Selami Gökdere ve Sevgili Pelin Başsoy'a da çok çok teşekkür ederim.







Kısacası gerçekten çok keyifli ve mutlu bir gün oldu. Herkesten önce bu güzel organizasyonu düzenleyip çok yorulan ama yüzünden gülücükleri ve gamzeleri hiç eksilmeyen Sevgili Sevilciğime , bizi ağırladığı ve o muhteşem ikramları hazırladığı için Sevgili Hayalciğime ve annesine, son olarak da bu etkinlikle bir araya gelmemizi sağlayan sevgili Soft Bowl firmasına ve yetkililerine çok çok teşekkür ederim.

Başka etkinliklerde buluşmak üzere...

12 yorum:

umutluhayat dedi ki...

Harika bir etkinlik olmuş,ne güzel vakit geçirmişsiniz,tanışma fırsatları yakalamışsınız.bu arada çok tatlısın tümaycım.sevgiler

ebru dedi ki...

tümaycım yine güzel bir hafta sou geçirmişsin. Ne güzel böyle etkinliklerde tanışma fırsatı buluyorsunuz. bende orada olmayı çok isterdim. güzel vakit geçirmene çok sevindim canım...

Sevil Şahin dedi ki...

Tümaycım canım asıl biz teşekkür ederiz sahsım ve softbowl adına..

tatlım harika bir gün geçirmömiş olmana ve hediyelerimizi begenmiş olman bizleri çok mutlu etti.Hediyeleri kullandıkça bizleri hatırlaman dilegiyle sevgiyle kal
yeni yeni etkinliklerde görüşmek dilegiyle

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Canım Arkadaşım seninle tanışmak benim içinde büyük keyifti evde de senden çok bahsettim.Üstelik prensesi sorman Mügemi çok mutlu etti.Artık herkes beni tanıyor diyor.Çok öpüyorum kendine iyi bak:))))Sevgiler....

Benhurum dedi ki...

Tümaycım ne güzel bir gün olmuş sizler adına çok mutlu oldum vesilesi ile etkinlik sonunda bizde tekrar görüşebilme imkanı bulduk ne güzel, Soft Bowl'ın o güzel hediyelerini iyi günlerde kullanmanı ve tırtılımıza tatlı, tuzlu ziyafetler sunmanı diliyorum:)

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Tümay'cığımmm canımsın senınle daha yakından tanısmak sohbet etmek benım ıcınde cok keyıflıydı.cok şeker bır anne olacagından emınım:)en kısa zamanda İnşallah tekrar bıraraya gelırız.seni tanımak güzel.kocaman öpüyorum canım sevgiler:)

Unknown dedi ki...

canım Tümayyyy seni kocaman öpüyorum

Yemekbahane dedi ki...

Tümaycığım, ben de çok memnun oldum seninle tanıştığıma canım. Sevgiler
Müge

İnci Yemek dedi ki...

Tümacım canımın içi :)seninle tekrar bir arada olmaktan duyduğum mutluluk tarif edilemez:)muhteşem güzel bir gündü,başka etkinliklerde de görüşmek dileğiyle
en kocamanından öpüyorum..
kendine çok iyi bak lütfen tatlım:))

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım ne güzel resimler.
Belli ne kadar keyif aldığınız.
Neşeniz daim olsun
sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

sizden öncede ben hayalin cafesindeydim o şirin tabaklı çay bardaklarında çay içtim
harika bir gün olmuş hediyelerini güle güle kullan tatlım
sevgiler

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz canım harika ...
Hediyelerinde süper güle güle iyi günlerde kuyllanmanı dilerim....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.