20 Mayıs 2010 Perşembe

KARİDESLİ KREMALI FETTUCHINI



Vee muhteşem Iglo gecemizin final yemeği:) Karides Kremalı Muhteşem Fettuchini! Yazımda da belirtiğim gibi gece 23:00 da bitmişti bu makarna ve büyük bir afiyetle ve olabildiğince hızlı yendi:) O yüzden fazla fotoğraf yok:) Ama dediğim gibi anlatılmaz tadılır bir lezzet:)



Malzemeler;
  • 1 paket fettuchini makarna

Sos için;
  • 100 gram krema
  • Yarım kuru soğan
  • 1 adet sarımsak
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 adet domates
  • 1 yemek kaşığı limon
  • 1 kutu Iglo Karides
  • Tuz
  • Tane karabiber


Yapılışı;
  • Sos tencerenize tereyağını koyup erittikten sonra ince doğranmış soğan ve sarımsağı ekleyin.
  • Birkaç dakika kavurduktan sonra kremayı ekleyin. Bu makarnayı iki kişi için yapacaksanız 1 paket krema yeterli olur.
  • Krema kaynadıktan sonra karidesleri ekleyin.
  • Tuz, tane karabiber ilave edin.
  • Hazırladığınız sosunuzu haşlayıp suyunu süzdüğünüz makarnanızın üstüne döküp iyice karıştırın ve sosun makarna ile özdeşleşmesini sağlayın.
  • Dilerseniz üstüne bir domatesi küp küp doğrayıp ekleyebilirsiniz.
  • Arzuya göre -ki ben öyle yaptım- makarnanıza pesto sosu da ekleyip servis yapabilirsiniz.



Afiyet olsun...

8 yorum:

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ayşe Yaman'ın sponsorluğunda yaman etkinlikler çerçevisinde KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizi de etkinliğime davet ediyorum. Ayrıntılar için http://mutfaktayimm.blogspot.com adresim'den bana ulaşabilirsiniz. Nefis tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum.
Sevgiler...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Tümay'cığım karıdesı sevmem ama onları ayıkladıktan sonra gerı kalanı yerımm muhtesem:)sevgiler

umutluhayat dedi ki...

ben karideside severim makarnayıdas muhteşem olmalı

Behiye Sönmez dedi ki...

iglo tariflerinin de hepsi birbirinden güzel,ellerinize sağlık:)

Syhn dedi ki...

oyy!! denemeli!

Gönül dedi ki...

hımmm nefis görünüyor hemen karides alıp denemeliyim...sevgilerimle öpüyorum

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm süper görünüyor öğle yemeğim için alsam şu tabağı hiç fena olmaz yani:))))
ellerine sağlık tatlım

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

aaaaa beb bu yemeği neden hatırlıyorum acaba:)))))

Çok öptüm canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.