5 Mayıs 2010 Çarşamba

BAHARA MERHABA

Geçtiğimiz pazar günü yani 02.05.2010 günü Sevgili Hilal ve Sevgili Ayşen'in başarı ile düzenlediği "Bahara Merhaba" kahvaltısında buluştuk. Kahvaltıyı Kabataş'taki Sosyete Sofrası'nda yaptık. Oldukça kalabalık ve de tüm detayları ile düşünülmüş çok güzel bir organizasyondu. Sayfalarını sürekli takip ettiğim isimleri orada görmek ve tanışmak benim için çok heyecan verici ve güzeldi:) Bu güzel ve sıcacık organizasyon için Sevgili Hilal ve Sevgili Ayşen'e tekrar çok teşekkür ediyorum:)


Organizasyon sadece bununla da kalmadı tabii ki:) Geleneksel 2. hediyeleşme seansımızda vardı:) Herkes birbirine aldığı hediyeleri verdi. Çok keyifliydi. Yalnız ben aşağıda resmi olan ve de çok çok beğendiğim, bana verilen bu hediyeyi kimden aldığımı bilmiyorum. Kendisine orada teşekkür etmiştim ama sanırım ismi anons edilirken duymadığım için burada tekrar belirtemiyorum ama kendisine tekrar çok çok teşekkür ediyorum:)


Bu arada kahvaltımıza tadıyla sponsor olan Balparmak ve baharatlarıyla renk katan Kotanyı firmalarına da çok teşekkür ederim.



Sonuç olarak çok çok keyifli bir buluşmaydı. Başka etkinliklerde buluşmak üzere...

4 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

çok güzel bir gündü canım senin adını listede gördüğüm halde ben de hatırlayamıyorum :))sıfatını
başka etkinliklerde lütfen özellikle sohbet edelim:)) çok öpüyorum canım..

Benhurum dedi ki...

Tümaycığım tatlı ve güzel arkadaşım hediyenin kimden olduğunu bulacağız merak etme;)

Ne güzel anlatmışsın bir tanem güzel gören gözlerin ve güzel kalbin eksik olmasın;) iyiki geldin ve iyiki tanıdık seni ayaklarına sağlık tatlıcım inş. en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere sağlıcakla kal...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Bumudur budur gerçekten.:) Ne sıcak ve güzel bir ortamdı.

Unknown dedi ki...

o gün ben de oradaydım ama tanışma fırsatımız olmamış bir daha ki sefere artık sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.