17 Mayıs 2010 Pazartesi

İLK BLOG ÖDÜLÜM:)


Herkese merhaba:) Bu sabah Sevgili Ebrucuğumdan aldığım bir mail beni çok mutlu etti. Bana "sweet blog" ödülü göndermiş. Kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum ve hemen ödülün kurallarını belirtiyorum;
  • Bu ödülü 10 tatlı blogger'a gönderin.
  • Bu ödülle ilgili bir post yazın, fotoyu ve ödülü göndereni yazın.
  • Ödülü bloğunuza koyun ve ödüllendirdiklerinizi bilgilendirin.
Yazımın başında da belirttiğim gibi ödülü sevgili Ebrucuğumdan aldım:)
Ödülü göndermek için tatlı blogger arkadaşlarımdan sadece 10 tanesini seçmek gerçekten çok zor bir iş. Aslında beni takip eden herkese gönderiyorum bu ödülü ama ilk ödülüm olduğu için kuralları bu sefer tam yerine getireyim diyerek kendimce 10 tane seçmeye çalıştım:) Ve ödülü göndermek istediğim 10 tatlı blogger arkadaşım;
Herkesi çok öpüyorum:))

14 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Tümaycığım, ödülünü kutlarım ve daha nice bol ödüllü günler dilerim. Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

kutlarım canım

Esma Ercengiz dedi ki...

Tümaycım çok teşekkür ediyorum bu tatlı ödül için..
Sevgilerimle

Saglıklımutfak dedi ki...

Tümacım tebrik ederim nice ödüllere layıksın arkadaşım sevgiler

Burcu Çalışkan dedi ki...

tümaycığım çok naziksin teşekkürler sevgiler

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kutluyorum..:)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

çok tatlısın çooook:))
aaaaa benimde ödülüm varmış şaşırdım ve sevindim tümaycım ben sayfama gelen herkese ödül verdim benden aldığınıda hatırlatayım tamammı canımm

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Tümaycım çok teşekkürler ödülüm için. saolasın

İnci Yemek dedi ki...

Tümayım ödül için çok teşekkür ederim tatlım:))hatırlanmış olmak tarif edilemez bir duygu:)Ben de senin ödülünü kutlarım nice nice ödüllere canımın içi.çok öpüyorum..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Tümaycığım tebrik ederim. Niceödüllere diyorum.Sevgiler...

Mimosa Café dedi ki...

tümaycım bu sempatik hediye için çok teşekkür ediyorum :) çok sağol canım öpüyorum seni sevgiler.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canımmmm çok kocaman teşekkür ederim,çok tatlısın
öpüyorummm

aksungur46 dedi ki...

canım kızım beni bu ödüle layik gördüğün için çok tşk.ler.ayrıca geçmiş olsun bu aylarda çok dikkatli ol.kendine iyi bak.sana ve eşine sevgiler

Adsız dedi ki...

I be enduring interpret a few of the articles on your website at this very moment, and I really like your fashionableness of blogging. I added it to my favorites web stage roster and resolve be checking stand behind soon. Please contain into public notice my site as well and leave to me conscious what you think. Thanks.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.