13 Mayıs 2010 Perşembe

IGLO İLE PRATİK LEZZETLER KURSU



12.05.2010 Çarşamba günü yani dün:) Sevgili Tijen'in daveti ile zaten yemeklerimde ve ikramlarımda da sıklıkla kullandığım dondurulmuş gıda konusunda öncü olan Iglo markasının "Iglo ile Pratik Lezzetler Kursu"na katıldım. İnanılmaz keyifli bir akşam geçirdim:) Kursta benimle baraber, kesinlikle gülmenin çok yakıştığını düşündüğüm İnci Abla ve sayfasının ismini her söylediğimde içimi ferahlatan Neva'cığım da vardı:) Ayrıca İnci Ablanın Nursel isminde çok neşeli bir arkadaşı daha vardı:) Onu da çok sevdim:)

Çok güzel zaman geçirdim. Çok lezzetli yemekler yaptık ve hepsini yedik:) Akşamın 10'nunda fettuchini yapıp hepsini yediğimi duyan eşim "ewet gerçekten keyif almışsın" dedi:) Hatırladıkça hala gülüyorum o saatte tabak dolusu fettuchiniyi nasıl da yedik:)

Tabii ki tüm bunları yaparken bizlere öncülük yapan şefimiz Sevgili Cengiz KINA'ya ve diğer ustamız Sevgili Oğuz Yılmaz'a sonsuz teşekkürler. Gösterdikleri sabır ve ilgi için:)
Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. Zaten işten çıkıp koştura koştura gitmiş, üstelik köprü trafiği falan derken 10 dakikada gecikmiştim. Stresliydim. Fakat içeri girdiğim andan itibaren ortam o kadar güzel ve yapılan yemeklerde o kadar lezzetliydi ki resmen terapi gibi geldi. Bütün stresim gitti:) Zaten yemek yapmak beni her zaman rahatlatmıştır ama dün akşam ayrı bir keyifliydi:) Ruhum dinlendi. Akşam saatinin vermiş olduğu acıkmışlıkla da yaptığımız herşeyi afiyetle yedik:)

İşte mönümüz;
  • Seafood Salad
  • Asma Yaprağında Limon Soslu Mezgit
  • Karidesli Kremalı Fettuchini
Tabii aslında mönü sadece bununla da sınırlı değildi. Yemekleri pişirirken fırında pişmiş prenses patateslerimiz ve yapmasak da tariflerini aldığımız bir sürü yemeğimiz daha vardı.


Seafood Salad

Asma Yaprağında Limon Soslu Mezgit

Karidesli Kremalı Fettuchini


Hepsinin tariflerini tüm detayları ile ve çok daha fazla fotoğraf ile ilerleyen günlerde vereceğim:) Yalnız hala o asma yaprağının kokusu, karideslerin tadı ve muhteşem sosların lezzetleri aklımda:)


Vee tabii ki bu güzel akşamın sonunda, zaten gözlerimizden de belli olduğu gibi "Mutlu Aşçı" olduk:) Sertifikalarımızı aldık:)




Bu arada kursumuzda bizlerden başka üç kişi daha vardı. Baran, Özlem ve Egemen. Üçü de arkadaşlar. Hatta Baran ile Özlem evli ve Özlem 6 aylık da hamile:) Bir kızı olacak inşallah. Onlar bize biz onlara karıştık ve zamanın nasıl geçtiğini anlamadık:)

Gece eve geldiğimde saat geceyarısı 12'yi geçiyordu. Sabah işe gitmek için 6'da kalktığımda hissettiğim enerjiye ben bile şaşırdım:)

Iglo'ya ve Sevgili Tijen'e tekrar çok teşekkür ediyorum ve Iglo'ya Tijen'i kendilerine temsilci seçerek ne kadar doğru bir karar verdiklerini ve çok şanslı olduklarını da belirtmek istiyorum:)



Başka etkinliklerde buluşmak üzere...

9 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Tümayım canım kalbinin güzelliği yüzünede vurmuş canımın içi:))iyi ki bol bol sohbet imkanımız oldu çok sevdim seni inanılmaz bundan sonra takibimdesin tatlım:)
Tijenciğime güzel insana buradan da çok teşekkür edeceğim :)bu güzel geceye vesile olduğu için stres attık evet gecenin on buçuğunda hemde kremalı fettuchiniyi yedik valla:))ellerine sağlık canımçok da güzel hazırlamışsın lezzetleri:))
en kısa sürede tekrar görüşmek
dileğiyle çok öpüyorum..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Nevalciğimi İncimi biliyordum ama Tümaycığımıda yeni gördüm.Hepiniz çok keyiflisiniz. Ellerinize sağlık.Bu arada yarasın:))))

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım benim esas ben teşekkür ederim. Çok güzel bir anım daha oldu sayenizde...
İnanılmaz güzel bir akşamdi benim için.
Değer verip geldiniz. Çok ama çok teşekkür edeim.
Çok ta güzel kaleme almışsın canım.
Çok öpüyorum seni...
Kucak dolusu sevgiler

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzel bir gün geçirdiğiniz hepinizin yüzlerinden belli hepiniz adına çok sevindim darısı İzmir'li blogcuların başına :))
sevgiler kocaman........

Limonlu Kek dedi ki...

Tümaycığım, tüm resimlerde nasıl gülmüşüz değil mi? Harika bir günde seninle tanıştığıma çok memnun oldum, daha sık görüşürüz umarım. Çok öpüyorum canım...

Gönül dedi ki...

hayatım muhteşem ve keyifli bir etkinlik oluyor bende gitme şansına sahip oldum tijenimin sayesinde...ellerinize sağlık tarifleride paylaşırsan sevinirim...sevgilerimle öpüyorum

ebru dedi ki...

çok güzel vakit geçirdiğin herhalinden belli tümaycım sana bir ödülüm var bloguma uğrayıp alırsan sevinirm...

aksungur46 dedi ki...

tümaycığım,gene döktürmüşsünüz.harika yemekler ortaya çıkmış seni tebrik ederim.sevgilerimi gönderdim.bebişe iyi bak

Esma Ercengiz dedi ki...

Ne kadar güzel bir etkinlik bu..
Tümay resmini gördüğüme de çok sevindim..
Şu salataya bayıldım..
Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.