30 Nisan 2010 Cuma

DEREOTLU VE KAŞARLI KREP



Bu tarifi susamcorekotu sayfasından maydanozlu olarak okudum ve çok beğendim. Kesinlikle deneyeceğim demiştim çünkü zaten ben bir çok şey gibi krep de çok severim:) Sizinde beğeneceğinize eminim. susamcorekotu'na tekrar teşekkür ederim:)


Malzemeler;
  • 1 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı su
  • 2 adet yumurta
  • 1,5 su bardağına yakın un
  • Yarım demet dereotu
  • 1 su bardağı rendelenmiş kaşar
  • Tuz
  • Karabiber
  • Sıvı yağ


Yapılışı;
  • Tüm malzemeleri çırpma kabına ekleyip pürüzsüz hale gelinceye kadar iyice çırpın.
  • Krep tavanıza bir iki damla sıvı yağ damlattıktan sonra tavanızı iyice kızdırın ve krep harcınızdan bir kepçe alıp tavanızın ortasına dökün.
  • Tavanızı sağa sola hareket ettirerek krebin tüm tavaya yayılmasını sağlayın.
  • İyice pişip krep tavadan ayrılınca diğer yüzünü çevirip pişirin.

  • Bu işlemleri (tavanın yağlanması dahil) krep harcınız bitene kadar devam edin.
  • Krebinizin içine peynir v.b. malzemeler koyarak da servis yapabilirsiniz.



Afiyet olsun...

10 yorum:

umutluhayat dedi ki...

tümaycım enfes görünüyor.tam benim sevdiğim şeyler malzeme listesinde olan,heleki krebe çıldırırım.ellerine sağlık bende deneyeceğim.sevgiler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

KREBİ YAPMIŞSIN BEĞENMENE VE YAYINLAMANA ÇOK SEVİNDİM:)) ÇOK NAZİKSİN TATLIM,MÜKEMMEL GÖRÜNÜYOR,AFİYET ŞİFA OLSUN SEVGİLER

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok nefis kahvaltı sofrası için harika olur eline sağlık Tümaycığım.Çok öpüyorum.Sevgiler..

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Pazar kahvaltilari icin cok güzel bir fikir bence. Nefis bir görüntü ayrica, icinde baska sebzeler de hayal ediyorum su anda, ellerine saglik arkadasim.

Sevgilerimle

aksungur46 dedi ki...

sevgili tümaycığım blogunuı gezdim tebrikler.harika yemekler yapmışsın ellerine sağlık.yapmaya devam canım,sevgiler ve sağlıklı günler dilerim

Esma Ercengiz dedi ki...

Güzel yorumun için teşekkürler..
Krebi çok severim. Otlusunu hiç denememiştim. Kendim için yapacağım bu kez..

Benhurum dedi ki...

Susamcorekotunun tarifine ve paylaşımına senin de ellerine sağlık güzel arkadaşım;) öptmmm

aksungur46 dedi ki...

sevgili kızım ziyaretin için çok tşk.ler.kendine iyi bak sevgiler

Mimosa Café dedi ki...

Harika bir krep tarifi bu. Çok lezzetli olduğuna eminim. Sevgiler.

narcicegirengi dedi ki...

Ne kadar hos bir tarif. Mutlaka denemeliyim.Blogunuz da cok hos. sevgiler
www.narcicegirengi.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hosted by Blogger.Designed by Afet Ergüfor onlyTümayın Mutfağı ©2010 All rights reserved.